• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Merax - Lån utan UC, pengar via Swish
6. Ferratum - Lån utan UC
7. Credifi - Lån utan UC
8. Brixo - Lån utan UC
9. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
10. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
11. Binly - Lån utan UC

www.extrakredit.se

  • Nystartslån
  • Lån utan UC

OhChinaski

Ny medlem
Poäng: 2
Blev medlem
29 Augusti 2012
Meddelanden
4
Mottagna reaktioner
0
Poäng
2
Hej igen Anjos, jag tänkte på när du registrerade dig, skickade lönespec. etc.?

Tack på förhand!
 
O

Oregistrerade

Gäst
Poäng: 0
En liten stilla fråga.För dig som det tog 4 dagar var det från det du fick beskedet och villkoren eller från du började. För Marita gick det ju jättefort för från det hon fick villkoren
 

anjos

Viktig medlem
Poäng: 7
Blev medlem
24 Juli 2012
Meddelanden
65
Mottagna reaktioner
0
Poäng
7
Jag registrerade mig i måndas ock skickade i papprena igår! Det står på sidan "ej utbetalt" är det godkänt då eller?
 
O

Oregistrerade

Gäst
Poäng: 0
En liten stilla fråga.För dig som det tog 4 dagar var det från det du fick beskedet och villkoren eller från du började. För Marita gick det ju jättefort för från det hon fick villkoren

Från det att jag registrerade mig.... men jag tror att de var helt nya då och inte så många ansökningar som de kanske har nu...
 
O

Oregistrerade

Gäst
Poäng: 0
Ok.Ja det tog lång tid innan allt var registrerat men hur lång tid tog det efter du fått villkoren innan du hade pengarna?
 
O

Oregistrerade

Gäst
Poäng: 0
Jag skickade bild på lönespec i lördag och måndagen fick jag till svar att de inte kan se någon bifogad dokument. Bifogade bilden igen och igår skrev de samma sak. Bifogade bilden ännu en gång igår och idag svarade de att de inte kan se den. Att det an bero på filstorleken och att jag ska testa annat format eller skicka via post. biilden filstroleken är 78 kb, det kan väl itne vara för stort...
 

troja

Viktig medlem
Poäng: 7
Blev medlem
6 September 2012
Meddelanden
71
Mottagna reaktioner
0
Poäng
7
När jag skickar ett underlag på en bild så är den minst 650 kb så 78 är ju väldigt liten bild.
 

Terry_

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 9 547
En av våra mest hjälpsamma
En av våra mest kunniga
Blev medlem
31 Augusti 2012
Meddelanden
20 054
Mottagna reaktioner
13 789
Poäng
9 547
Jag har 12.000 på kortlån och fick 15.000 på extrakredit.
40 UC förfrågningar.
0 anmärkningar
Hög årslön.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp